Akwaabe! - Reisverslag uit Accra, Ghana van krekinghana - WaarBenJij.nu Akwaabe! - Reisverslag uit Accra, Ghana van krekinghana - WaarBenJij.nu

Akwaabe!

Door: krek

02 November 2008 | Ghana, Accra

Hallo lieve familie en vrienden!

We zijn veilig aangekomen inm het verre Ghana met wat vertraging en een missende tas van kyra. Vanavond om zes uur gaan we naar het vliegveld om te kijken of de tas is aangekomen en anders om te horen of ze weten waar hij is.
Het is hier warm, maar het valt mee. We hebben arco op de kamer een douche en wc! Nu zijn we met ze vieren op een kamer, maar vanacht slaapt er waarschijnlijk een ander meisje bij nz op de kamer en moet Roy naar de jongens kamer, maar we proberen hem bij ons te houden ;)
We willen Sofia, Olivier en Nina bedanken voor het vermaak in het vliegtuig en de wacht tijd in Cassablanca!! Olivier we hebben je puzzel opgelost! Is het antwoord: Uitzwaaien!?? We liepen wel tegen een probleem aan de vraag van wie spelen tegen elkaar op rtl5?
Sjoerd maak je borst maar nat we hebben voor jou ook mooie woord voor woord verhalen geschreven en een olivier puzzel gemaakt! Ja, een koekje van eigen deeg! We mailen het je als we er klaar mee zijn! :P
We hebben gister een rust/slaap dag gehad (in onze lekkere airco kamer en puzzels/verhalen schrijven voor Sjoperd) en vandaag zijn we met de taxi voor 40cent naar het Nationaal Museum geweest, waar we ons rot hebben gezweet!
Veel liefs en negerzoenen van de Ghanezen in Spee

• 02 November 2008 - 16:58

Sjoerd:

haha klinkt goed! alvast bedankt voor het vliegtuigvermaak:P
    en nou maar babysitten en wc's bouwen!
    succes!

• 02 November 2008 - 18:10

Madelon:

Jullie bericht klinkt lekker fris en opgewekt. Door zo'n taxirit zie je waarschijnlijk veel van de stad. Was het een normale taxi of kon je de weg onder je zien?
    Ik hoop dat de tas er inmiddels is. Heel vervelend als je je eigen spullen niet hebt. Veel plezier met jullie inburgeringscursus!

Madelon

• 02 November 2008 - 18:44

Marieke :

ik vind het echt geweldig, zo'n bericht uit Accra! Goed dat jullie er zijn! XX marieke (nimadiyo)

• 02 November 2008 - 18:55

Fam. Martens:

ZoZo fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
    We hopen dat jullie een leuke tijd te gemoet gaan!!!

Ciao Ciao

• 02 November 2008 - 19:50

Roelf:

He Kyra is je tas eral? Ik ga morgen een nieuwe kopen en breng hem wel ff langs, ha ha, als je hem nog niet hebt, wel balen!! Leen (tijdelijk)wat van je mededeelnemers, de rest doet de verzekering,als een taxirit 40 cent kost, dan kost een nieuwe onderbroek.... Geniet van jullie woning en slaapplek en hopenlijk blijven jullie bij elkaar. Heel veel succes met de komende introductieweek, tot mails. Erg leuk zo'n site incl de al geplaatste foto's

• 02 November 2008 - 20:47

Robbie:

Yeah krek, leuk dat het nu echt begonnen is, en dat ghana ook echt ghana is. Hoewel 't weer het niet makkelijk maakt geniet ik toch een beetje mee. Stom van de tas van Kyra. Hopenlijk komt die snel nagevlogen.

• 03 November 2008 - 08:16

Roelf:

Roy, kan jij geen internetcafe gaan bouwen ipv toiletten, ik ben reuze benieuwd naar de stand van de zwarte tas. Hier in NL lichte motregen en bij jullie volle zon, smeer jullie goed in!

• 03 November 2008 - 14:24

Melody:

nou spannend hoor ik ben benieuwd naar de verhalen! En lekker standaard maar: is de tas al terecht?

eh tot gauw ;) XX

• 03 November 2008 - 18:14

Olivier:

te gek!!! balen van die tas maar et klnkt over het algemeen fantastisch!!!
    het antwoord is idd uitzwaaien jullie zijn echt dik intelligent :D
    het anwoord op de missende vraag is: vijf, als in vijf tegen vijf ;)(lange ij is één letter)
    kus van Olivier

• 03 November 2008 - 18:15

Olivier:

te gek!!! balen van die tas maar et klnkt over het algemeen fantastisch!!!
    het antwoord is idd uitzwaaien jullie zijn echt dik intelligent :D
    kus van Olivier

• 04 November 2008 - 14:37

Martens No. 3:

Ha Keech (en de rest)
    Hele fijne tijd daar! Hoop echt dat het G.E.W.E.L.D.I.G. wordt!!!
    Heel veel liefs van Anne

• 04 November 2008 - 14:48

Wieke:

Vandaag weer naar het strand geweest? En hoe was het bij Big Mama? Gaan die Zweden en Duitsers ook naar jullie dorp?

• 05 November 2008 - 11:47

Anna:

Al veel meegemaakt voor die paar dagen! Is kyra's tas al weer gevonden?
    Veel plezier en niet te veel geld uitgeven hoor!

• 07 November 2008 - 15:53

Chef:

He krek-men, kwam op een oude bluesplaat de FraFra Tribesman uit noord Ghana tegen, knap op een snaar en een ritselend pak hagelslag. Ook al onder een bananeboom de ObamaMetalBlues uitgeprobeert? Heeft geen haast, maybe tomorrow, maybe next week.
    De Volkskrant van 5 nov. had een stukje over de stammen in t noorden en hoe dat vroeger soms niet echt boterde. Mocht je langs de ambassade komen ...
    Wij hebben ook bluesweer, maar dan de treurige kant...

• 11 November 2008 - 20:20

Edith :

Dag Roy en Elske en natuurlijk ook k en e. Leuk om wat van jullie avontuur mee te krijgen. Het klinkt vreselijk gezellig! Kijk uit naar jullie volgende berichten en foto's. Vooral natuurlijk van de wc's in aanbouw!
    Liefs
    Edith